Deletedmom123 valla canım büyük olduğu için mi bilmiyorum, 500 ml şampuanı, pişik kremi, yağı ve losyonu var setin içinde. Hepsi de işime yaradı açıkçası. Gaz masajı yaparken yağını kullandım, banyodan sonra losyonu, ürün güzel ve doğal olduğu için pahalı sanırım. Mesela unibaby nin kokusu beni bayıyor, bazısı da sever belki bilemem