Kbramsa Kızlar bugün biraz ev işi yaptım ve yürüdüm yoğun akıntım olmuş ve kahverengi sarı arası iç çamaşırım lekelenmiş çok az. Sonrasında peçeteyle falan baktım ama bişey yoktu. Sizce korkmalı mıyım? Bi sorun olabilir mi hiç ağrım sızım yok 11 haftalığım
Tgbnr123 Kbramsa bnmde o haftamda olmstu dkyoru aradm bizde kan uysmazligi varfi igne vurldm bide progestsan dye bi ilc var onu kullandm .kahverngi lekeyi eski kan dye soylemsti doktrm bu arada pesindn kırmzi kan fln glrse acile gt cnm
espalp Kbramsa bende 7+3’te kahverengi leke olmuştu dediğiniz gibi devamı gelmemişti. Doktorum kırmızı olursa korkmalıyız demişti ama o günden beri her gün 100 mg progestan kullanıyorum
Kbramsa Tgbnr123 kanama olursa hiç durmam giderim tabi çok moralim bozuldu akıntıya yarın yine de gidip baktırayım demi teşekkür ederim bu arada 🙏🏻
Kbramsa espalp aslında eşime gösterdim o iltihap gibi bişey bence dedi ama bana göre de açık kahverengi yarın giderim gösteririm ama inşallah boşa telaş yapmışımdır
Tgbnr123 Kbramsa git tabi cnm icn raht etsn ama korkcak bisey dgl ztn kesn progestan verirler önlem amacli