EmineAk Merhaba, 8 haftalık hamileyim doktor folik asit verdi kullanmam gerektiğini söyledi çocuğun beyin gelişimi için dedi ama ilaçla beyin gelişimi beni biraz tereddüte bıraktı bilgisi olan varsa bilgi verirse çok sevinirim 🤗
Deletedmom_26 EmineAk ben kullanıyorum folik asit bebek gelişimi için önemli hatta hamile kalmayı planlamadan 3 ay öncesinden bu folik asite başlanmasından yana doktorlara aytıntılı olarak kendi doktorunuza sorabilirdiniz yinede sizin tercihiniz fakat ben kullanım derim
EsinKaraglle EmineAk folik asit bebeğin beyin ve omurilik gelişimi için hayati önem taşıyo. Benimki planlı hamilelikti 3 ay önce başladım arkadaşın dediği gibi. Çünkü vücutta depolanmıyomuş folik asit o yüzden hamilelikte omurilik oluşana kadar ki bu 3 ay oluyo sanırım kullanmanız lazım
Ireem20 EmineAk normalde 3 ay önce ve 3 ay sonra kullanılması gerekmiş canım.. Ilaç yerine geçmiyor bebeğin gelişimi için vitamin bende 3 ay kullandım yeni bıraktım daha 🙂