Rabiaysa Hanımlar selamlar yakın bir arkadaşımın detaylı usg de bebeğinin böbreğinin biri büyük çıktı doğumdan sonra ameliyat dendi.bu durumu yaşayan var mı süreç nasıl işliyor?anne karnında düzelme ihtimali nedir?
ozgeya Rabiaysa benim bebeğim değil ama yakın arkadaşımın bebeğinde aynı şey oldu.ama doğum sonrası ameliyat değil izleme alındı.şuan 9 aylık,her ay kontrole gidiyorlar.gerileme oldu ilaç tedavisiyle.
Sengulkrgz Rabiaysa yapilan teatlere cok fazla inanmiyorum ben...Dogsun dogduktan sonra tekrar genel muayeneden gwcirilsin bakalim ne olacak...Abalamada oyle dediler dogdu genel bir muayene edildi durum hic de oyle degildi yada sonradan duzeldi bilemedim
Mel0s Rabiaysa canm bndede ole bise ckmisti snra doktor erken sunnet dedi bidaki ag gttik duzeldi demisti sizink baya olerlemis sanirim ama ameliyat olucak kadar dedgildir bnce baska bindoktorada gostersen daha iyi olur
hatice333333 Rabiaysa benimde bebeğime öyle dendi 22. haftada ama sonradan düzeldi cok sükür simdi 36 hafta olduk erkek bebeklerde daha sık görülüyormuş insallah sizinde düzelir
Rabiaysa ozgeya anladım demek ilaç tedavisi ile geriletilebiliyor ona kaç mm dediler bilginiz var mı?teşekkürler
Rabiaysa ozgeya acaba size zahmet detayı nasıl öğrenebiliriz madem ilaçla tedavisi var arkadaşıma mı uygulanmıyor ?kusura bakmayın teşekkürler
Rabiaysa Sengulkrgz haklısınız da o da üzgün ne yapacak önünü görmek istiyor inşallah onun da ablanız gibi sıkıntısız bir şekilde eline alır
Rabiaysa hatice333333 Allahım inşallah öyle olur.size de geçmiş olsun bu süreçte moralman nasıldınız?
hatice333333 Rabiaysa bende kafama çok taktim üzüldüm ama doktorum düzelme ihtimali var demişti arkadaşınıza öyle birşey dedi mi doktoru acaba