Alyamucize vallah ben 2 sine önce yaptırdım 3.5 idi simdi me kadar bilmiyorum ama yukarda gönderilen gorseldeki gibi değil daha orginal di pleksi ile isim yazıyordu üstünde arkasında Canım Ogluma; diye güzel bi yazı vardı resim yüklemeyi geçemiyorum yoksa çekip atardim instagram sayfasini takip edinnoradan yazabilirsinuz sorularinizi