Ayisigi1 Selam bayanlar benim çok midem bulanıyo ya yemek bile yiyemiyom sizinde oluyo mu boyle ne yapmam lazım gecmesi için kussam rahatlıcam bide hiç hamileliğim Boyunca kusmadım bu normalmi sizce
Depresif_polyanna Ayisigi1 kusmayabilirsin canım bu kötü bisey değil ama kesin geçirir diyebileceğim bi yöntem yok. Aynısını yaşadım çünkü.hala da ara ara oluyo. Mideni boş bırakma ağır şeyler tüketme
Kelebegimmm En zor geçen o aralar oldu benim içinde.azcık sabrlı olun geçecek🤗birde zencefilli çay deneyin iyi gelebilir