Havvayucel ben daha yeni çekim yaptırdım trendyoldan waikiki marka beyaz uzun hamile elbisesi aldım 100 tlye ve çok güzel çıktı fotoğraflarda. Waikikinin kendi sitesinde de var aynı ürün. Ama mağazalarında bulamadım. Bedeni önceden neysen onu alıyorsun beli arkadan lastikli olduğu için çok rahat oluyor.