Lamelif aksam yemekten sonra ben robot gibi oluyorum aylardir sebebi ne bilmiyorum karnim catlicak gibi oluyor nefes alamiyorum bu durumu aksam yasiyorum bende postunuzu okuyunca acaba benimde mi gaz dedim. Sizin sikayetlerinizde boyle mi eger gaz durumuysa anneden bebeğe mi geçiyor sanirim tecrubelisiniz