seyma281015 İyi akşamlar kızlar.. Yıllardır jilet kullanırdım. Bütün cesaretimi toplayıp dün ağda yaptırdım. Canım çok acıdı ama değdi. Sorunum şu ki sabahtan beri çok acı çekiyorum. Kıpkırmızı sivilce gibi oldu hep. Yürürken bile canım acıyor. Hametan sürmekten başka bişey yapmadım. İltihaplanacak diye korkuyorum. Ne iyi gelir ne yapmam lazım acaba bilen varsa lütfen yardımcı olabilir mi 😔😔
Mutlulukgeldi seyma281015 merhaba canm benimde agdadan sonra öyle oluyor ama ben bişey sürmüyorum 3 4 güne geçiyor benimki 😊
Serifeokce seyma281015 aynı şeyi bende yaşadım bi kaç güne kadar geçiyor kendiliğinden. Ben de sudocrem sürdm
Sinm seyma281015 merhaba canım bebek yağı sür iyi gelir Rabbim meleğini sağlıkla kucağına almayı nasip etsin
Duuyguum seyma281015 canım ağda yapıldıktan sonra 3/4 saat suya değdirme ağda yapılan yeri kökleri açık olduğundan suya değdiğinde sivilcelenme yapıyormuş
Annneyimbenn49 seyma281015 birşey olmaz. Ilk kez ağda yaptığın için olmuştur, korkulacak birşey değil
seyma281015 Annneyimbenn49 Korktuğum için değil, ne iyi gelir diye post açtım ☺️ İltihap kapabilir dedi çevremdeki bir kaç kişi.
Zehra5507 seyma281015 bende de ilk yaptırdığım da olmuştu ben bebek pudrası doktüm iyi geldi açıkçası sonraları olmuyor ilki zor oluyor
feyzaa34 seyma281015 ardından soguk suyla yıkayıp bepanthol sürseydin Bidahakine öyle yap ben mutlaka her aldirdiktan sonra uyguluyorum
ferdaasaf seyma281015 ben bepantol pişik kremi sürdüm kuaförüm sürdü daha dogrusu bende evde günde 3 kere devam ettim o gün hemen dus almadım gecti ama acı oluyo bi iki gün ama rahatlık varmıs deger yani 😊
Bestehasan seyma281015 biseycik olmaz cnm sen nemlendirici sür o geçer guder agda sonrası da küçük küçük sivilcelenme nornal kizarmasi da normal sen nemlendirici sür o geçer
QuenMom seyma281015 bepanten sür canım doktoruna danış ama öncesindr. Bölge jilete alıştığından ilk ağdaya geçişte sivilcelenme olması normal korkma. Kıl kökleriyle alakalı.
Atlarlayasayan seyma281015 iltihap olmaz ya neden olsun tahriş olmuştur alışkın olmadığınız İçin korkmayın
seyma281015 Atlarlayasayan vallahi minik minik noktalar içinde iltihap var baya baya. O ağrı yapıyor zaten.
Atlarlayasayan seyma281015 ben kendiniz yaptınız sanmıştım eğer ağdacıya gittiyseniz mikrop olabilir orda tabi çok hijyenik olmuyor bazı yerler.çok bir şey sürmeyin bence daha fena olur
Srnkrbrn Jilet sonrası oluyor canım bebek pudrası sürerdim ben ilk zamanlar krem sürince falan daha cok tahriş oluyo gibime geliyo bide ılık su soguga yakıno sekilde yıka iyi gelebilr