gmzyzrl Kızlar merhaba 14 haftalık hamileyim 79 kiloyum kilolu hamile kaldım ve henüz kilo almadım. Yalnız göbeğim biraz çıktığı için artık kendi kıyafetlerim daha dar oluyor elbise almak istiyorum ama hiçbir yerde bulamadım fikri olan var mı?
Ela11 gmzyzrl lcw da var hamile kiyafetleri ben tayt giyiyorum 5 aydır pantolon giymeyi unuttum alamadım hamile kıyafeti taytla idare ettim aylardır
Sengulkrgz gmzyzrl ben hamile kiyafetlerini begenemiyorum...El katip armine tugba ve modanisadan aliyorum.
Elifdikel gmzyzrl LCW ve DeFacto da var hamile giyim bir de internette gebe diye bir site var bende beğenmesem bile mecbur alıyorum pantolanlarim olmuyor çünkü
Levmel Lcw da hiç güzel şeyler yok kızlar anca siyah ve kot pantolon var geri kalan şeyler gerçekten çok kötü hiç begenmiyorum, güzel kıyafetler yapmıyorlar hamilelerde bende yakınıyorum hep bu konudan defacto da lcw da ayni güzel şeyler yok. Sadece pantolon alabilirsiniz oda ya siyah ya tayt yada kot olucak ,renkli desenli vb.tarz hic hic yok😒
Sengulkrgz Levmel aynen modanisa da var...Ya ben hamile kiyafeti degilde hafif bol seyler aliyorum salas giyinmeyi sevdigim icin...Modanisa da hasepli biraz daha tugba alvina el katif lamelif giyim genelde tercih ediyorum...
Pembepatik Katılıyorum.Ne uretirlerse o moda ve giyme zorunlulugumuz var sanki havuç paça pantalon skinny kotlar .Dar paçalar saçma renkler ve desenli hamile kıyafetleri.Bir de pahalı .Yani ben şanslıydım.24 haftaya kadar 40 beden sonra lastikli belli pantalonrl edindim 2 tane, büyük beden üstler aldim.Gebelerin kendini özel hissetmesi bu moda akımları yüzünden mümkün değil.Birde çok pahalı giysiler.Tekrar giymeyeceğiniz giysiler olacağını düşünürsek .Fazla almak da istemiyorsunuz.
BURJUVA gmzyzrl normal kıyafetlerin büyük bedenlerini al Lcw beğenmediysen diğerlerini hiç beğenmezsin 😊 defacto resmen döküntü gebe de aynı modeller de kısıtlı H&M hamile giyime netten bakabilirsin güzel kıyafetler var 🤰