Vildanpasal61 Eeeeeeliffffffff Doktorunun sana sorması gerekiyordu aç karnındamısın diye tokken şeker ölçümü yapılmaz çıkan sonuçta sağlıklı olmaz bence
Cagla29930 Şeker yüklemesine aç gidiyorsun Canım giderken yalnız gitme mide bulantısı ya da baş dönmesi yapabiliyor bende baş dönmesi yapmıştı şimdiden allah kolaylık versin canım
gizemmhmt Kızlar sizce yapılması gerekli mi. Doktorum 2 hafta sonra gel dedi. Soru sormadım bende, hemen tamam dedim
Eeeeeeliffffffff Bana aç tok demediler hemen yükleme yaptılar bende söylemek aklıma gelmedi 150 çikmiş değerim ama ben sabah 8 9 gibi kahvati yaptım 12.15 de şeker yüklemesi oldum 13.15 kan verdim
Depresif_polyanna Eeeeeeliffffffff gece 12 den sonra bisey yenilmiyo. Hatta su bile icirmediler. Sonucunu yanlış etkilemistir