Happy Mom Forum
Yükleniyor...
Bu site en iyi JavaScript etkinleştirilmiş modern bir tarayıcıda görüntülenir.
Bu sitenin tam sürümünü yüklemeye çalışırken bir şeyler ters gitti. Hatayı düzeltmek için bu sayfayı yenilemeyi deneyin.
35 haftada agda yaptırmak sakincalimi
Bfhvcffesra
Kizlar şimdiye jiletle yaptım yarın agda yaptıracam zararı varmı
Aysegolcuk
Bfhvcffesra
bende 5 Mayıs’ta yaptırcam 39 hafta olucam zararlımıdır 🤔
payidar
Bu gece 35 haftalık olacağım. Şimdiye kadar ağda yaptım. Bir zararını görmedim 😊
Elif78
Hep ağda yapiyorum bi sorun oluşturmaz 34 haftaya geldik cok şükür🤗
Dileqim
Aysegolcuk
bende 39 da yaptirdim hic bise olmadi.Simdi yine dogumdan 3 gun ince yaptircam..