saree Yldzhh Ben suan 8. haftamdayım gögüslerime dokunamıyorum. Yürürken sızlıyolar gece uykumdan uyandırıyo sızlaması 😏
PrensesimDoga Yldzhh 30-3 olduk inanılmaz ağrıyor zaten sütyen takamıyorum pijama bile değse inanılmaz acıyor normal mi ?
Eezgi Evet hatta sivi geliyor goguslerimden.o sivi 1 damla bile aksa rahatlıyor goguslerim . Sizinde oluyormu gogus kahverengu yerinin etrafinda tomurcul gibi seyler olusuyo onlar cok aciyo