OlgaArslan DilekAlkanat bende dr brawns kullanıyorum ne kadar da gaz yapmıyo denilse yinede yapıyor canım bilgin olsun
Gonca0881 Obsesifk ben twistshake aldım görüntüsü ve renkleri çok hoşuma gitti ve yapılan yorumlarda da herkes memnun olduğunu dile getirmiş
EgeninAnnesiii Pnrms ilk 3 ay özellikle biberon kullanılmaması öneriliyor. İnşallah kullanmanız gerekmez.