Yamo Arkadaslar merhaba carsamba günü dr gidicem 3aylik hamileyim idrarimi karbonat.ile karistirdim kopururse erkek kopurmez dibine cokerse kiz denildi ne kadar dogrudur bilemem ama benim ki dibine coktu sizlerde yapan var mi yada deneyin kizlar karsilikli bilgi alisverisi yapalim😂
Haticemus Yamo ben yapmıştım kız çıktı ama erkek benim ki bide lahana testi var onu da yapmıştım oda kız çıkmıştı 😂
Tugbax68 Bu testi arkadaş gebelikten supheleniyordu kıyaslamak için yaptırtmisti ve köpurdu cinsiyetimiz erkek arkadasinkide köpürmüş ama gebe değilmiş bunlar sanki tesadüf gibi
Ssraa Zaten iki şık var ya erkek ya kız, yani ya tutar ya tutmaz. Tutarsa denk gelir tutmazsa da yine denk gelir😅😅
Nryseda Yamo bende denemiştim. 10 haftalık olana kadar köpürmemişti. 10 haftalık olduktan sonra kola gibi köpürdü. Sonuç şuan 10 günlük erkek bebeğim yanımda test doğru çıktı yani