Elif3535 Bende aynı kararsızlıktayım. Nil mi? Derin mi? Kafayı yiyeceğim 😄 Nil tınısı çok güzel bir isim, su, saflık ve yaşam kaynağı. Derin de içimize çok sinen bir isim, hatta şuan Derin diye hitap ediliyor. Ben hem Derin, hem Nil diyorum. Hangisine daha çok tepki verirse onu koyacağım heralde 🤦🏻♀️😂