Ppervinn Canım öncelikle çok geçmiş olsun. İnşaALLAH kötü birşey yoktur ama şu anlattığın duruma göre ilik testi çok uygun olacaktır. Birde bu hastane ve doktor konusunda herkes bişey söyler doğru mu yanlış mı düşünmez. Siz emin olduğunuz bir doktorla yolunuza devam edin. Minik çok güçlüdür bir an önce hiç yaşamamışsa dönersiniz inşaALLAH