Hrsyckgzlolck Merhaba kızlar 23 günlük anneyim,herşey cok şükür yolunda fakat her emzirme öncesinde 10 dkka boğuşuyoruz minik adamımla daha tek seferde aldıramadık gögsümü sizce bu durum düzelcekmidir bnö gibi olanlarınız varmı
Misraaa Hrsyckgzlolck ben doğum yaptığım günden itibaren hep çabaladım 3 aydan fazla çabaladım yani,ama nafile tutmadı benimki ve sütüm de gitti zaten puan sadece mama veriyorum inşallah sizinki düzelir