Susamtanesi-1 33 haftalık gebeyim ve senin gibi başından beri akşama doğru şişiyorum ve Çatlıcakmışım gibi hissediyorum çok yemiyorum ve beni rahatsız eden gıdalardan uzak duruyorum süt ve süt ürünleri tüketmiyorum kurubaklagiller yiyemiyorum kan hapı kullanamıyorum vs. İnşallah sen bir çözüm bulursun ve rahat geçer gebeliğin