Gozde64 benm arkadasımda aynı bu sekılde bekledi 40+5’te doktor suni verelim dedi. Kanalada inmemişti açıklıkta yoktu ve gideceği günün gecesi kendi sancısı başlamıştı sabah 8 de 2 cm açıklığın var akşama doğurursun demişlerdi 2 bucuk saat sonra doğurmuştu. Bu işler biraz nasip kısmet işi, Allah sağlıkla sıhhatle kucagınıza almayı nasip etsşn evlatlarımızı inşallah🌸