annevebebek17 Kızlar 6+3 günlük hamileyim benden az once peçeteyle sılince kan geldigini gördüm.. Yarın doktora gidicem başına böyle birşey gelen var mi yerleşme kanaması olabilir mi😞
Gulsahural annevebebek17 acile Git neden birşey yapmasınlar düşük tehlikeso olabilir iğne ilaç veriyorlar bence vakit kaybetme 😯
Menis21 annevebebek17 bebeğini gördüm mü kalp atışını duydum mu yoksa yarın ki randevunda mi belli olacaktı?
Woerigjjjffjdkfkx annevebebek17 aynen acil gt bende yaşadım düşük tehlikesi dediler yatış verildi Allah korusun
annevebebek17 Cuma günüydü randevum kesesini gorduk iki hafta sonraya kalp atisi icin gel demişti ben yarin tekrar giderim anlaminda dedim