Sengulkrgz Nezahatozen 23+4um benimkide 2 gundur hareketsiz ama normal diye takmiyorum...Daha dun doktora gittim herseyi iyindedi yani...28 29 haftalara kadar sanirim bu sekikde ilerleniyor
Nezahatozen Sengulkrgz biraz zaman geçiyor düzeliyor biraz zaman geçiyor hareketsizler ya o korkutuyor insanı normalde çok hareketli bi kız
Deletedmom133 Nezahatozen bende öyleydim ağlardım gidip gelip çikolata yerdim ama duydumku o haftada herkes öyle takma tadını çıkar hamileliğin 😀
Anneyimmmmm Sengulkrgz ayy deme öyle kız insan korkuyor oynasın oda sıpa korkutmasın yoksa öyle sallanır işte 😂😂😂
MehmetAkifZeli Benim de kıpır kıpır bebeğim 3-4 gün hiç hareket etmedi biz daha küçüğüz ama sonuçta hissediyordum 19. Haftamda 20. Haftamda durdu gibi oldu bende çok endişe ettim herkese sordum aldığım cevap ayni 20-28 haftalar arası tutarsız bebekler 👶🏻 😍😂
Nezahatozen MehmetAkifZeli aynen 20deyken benim de öyleydi sonra hareketliydi dünden beri iyiyiz bakalim