Bahar4730 Merhaba ben taramaları yaptırmak istemiyorum büyük ihtimale yaptırmıcam yaptırmayan var mı aranızda ?🤔
Yusbur Bahar4730 canım ikili testin temiz çıkınca diğerlerine gerek duymuyolar zaten ama ben yaptırdım normal ultrason gibi zaten bebeğe bir müdahale falan yapılmıyor o yüzden ikiliyi yaptırdım diğerlerini isteselerdide yaptırmıycaktım
Woerigjjjffjdkfkx Vlla yaptrdim ben iyi çıkmadı sonuçlar hamileligimin 2ayi stres üzüntüyle geçti amniyosnetez oldum artık netlessin diye çok şükür sknti çıkmadı malesef bu testlerin doğruluk payı tartışılır
ElifMetehan Hiç birini yaptırmadım ve bebegim kucağımda çok sağlıklı masallah. Rabbime tevekkül en güzeli bence.
Bahar4730 Çokk teşekkür ederim hepinize ablamda bebeğinde sadece 1 tanesini yaptırmıştı ondada beyninde bi boşluk gözüküyor kist olabilir dediler ablamın piskolojisi bozuldu başka yaptırmadı yiğenim çok sağlıklı doğdu psikolojik anlamda yorulmamak için yaptırmak istemiyorum .
Aysnrplt Bahar4730 2 liyi yaptırdım sorun çıkmadı detaylıya girdim bir de. Kesin sonuç vermiyor tarama testleri ama detaylıya kesinlikle girin derim
Neylin Bahar4730 detaylı hariç ,şeker yüklemesi de dahil hiçbirini yaptırmadım,şeker yüklemesi İçin açlık tokluğa bakıldı sadece