Neva77 Ssuuddee çok yürüyünce batma oluyor ama akintim cok arttı ya artık sinirim bozuldu 32+4 üm bende
Ckrmtlrcnsb 32 haftalığım bazen karnımın sol tarafı sertleşiyor dokununca iniyor poposunu dayıyor diye düşünüyorum ben 🤔
Ssuuddee Ckrmtlrcnsb bende de vardı doktorum kasılma demişti rahim ağzı kısalmıştı 30 dan sonra ölçemedik
Smhtlha 32+2 olduk çatı ağrım çok ve akıntı arttı🤦♀️bazen öyle bi geliyor ki korkup kontrol ediyorm hemen😤
Ckrmtlrcnsb 2cocuk2kopek bayadır oluyor ben poposunu dayadı zannediyorum doktoruma söyleyim o zaman ne gibi bir problem olurki ☹️
Eminel 32+1im arada sağ tarafımda toplanıyor şertlşiyo, ama genelde akşamları yemek yedikten sonra oluyor, çok yemekten mi diyorum, oğlum poposunu mu dayıyor diyorum ya da sertleşme mi bilemedim, yarın kontrolümüz var bakalım belli olacak
2cocuk2kopek Ckrmtlrcnsb Benim baya olmuatu acile gittigimde dogum baslamak uzereydi 5 haftadir erken dogum riskinden yatiyorum . Sen doktoruna soyle bi erken dogum riski falan yoksa da ona gore bi tedavi uygular
2cocuk2kopek Ssuuddee canim kasilmalarim ve sancilarim hic kesilmedegi icin doguma kadar kullanmaya devam edicem ben. Ilaci biraktigim anda sancilarim dahada yukseliyor dogum tekrar baslama asamasina geliyor