8+3 günlük hamıleyım dün kontrole gıttık bakla fasulyesi kesen dedi doktorumun bu arada bebek yanı kesem felan sağdaymış solda değil 😐 onu da anlamadım . bi ara burada keselerle alakalı yorum yapan arkadaşlar olmuştu nedir bu bakla fasulye anlatırmısınız rica etsem💋