Dilber63 KızLar adet gunum bugun normalde ama ben adet olmadım dun elımde 1tane ovulasyon testı varsı denedım boyle cıktı [url=https://hizliresim.com/16XN1N][img]https://i.hizliresim.com/16XN1N.jpg[/img][/url]
Deletedmom381 Dilber63 Adetten sonra ovülasyon testiyle yapılan pozitif sonuç genel de hamilelik olarak kabul ediliyor bildiğim kadarıyla ama en net sonuç kan testi. Rabbim gönlüne versin inşallah bebeğin oradadır canım 🙏🏻
Dorukunannesi95 Dilber63 canim ovulasyon testinde zaten 2 tane cikiyor yarin beta hcg testi al bi tane oyle yap. Benim adetime 2 gün kala beta hcg testi yaptim silik cikmisti gittim ertesi gun kan verdim 115 cikti Allah sana da saglikla nasip eder insallah
Dilber63 NeverTooLate dun elımde bı tane ovulasyon vardı canm denedım ole cıktı bgun adet olmam gerekırken olmadım yarın da olmasam kan verıcem 🤲🏻🤲🏻
Dilber63 Deletedmom381 canım adet gunum bugun normalde ama olmadım bunu dun yapmıstım yarında olmasa kan verırım
BMA Dilber63 bende adet gunumde yapmistim ayni boyleydi canim insaAllah vardir hamilelik hayırlısı olsun hakkinda❣
BMA Dilber63 fark etmez canim gebelik olmasa hani zaten cigi olmaz hiç sen yarin git saglik ocagina sabah ac karnina kan testi yaptır ertesi günede çıkıyor zaten alirsin sonra dr gidersin
Mihra Dilber63 canm t çizgisini c den daha koyu cıkması lazm bende ovülasyon ile öğrenmiştim yada ikiside ck koyu olmalı