Lamelif Kızlar benim gibi olan var mı? İlk bebeğim tüp bebek olduğu için korunma gereksinimi duymadık ve ikinci bebeğim erkenden geldi şimdi 5 aylık hamileyim ilk bebeğim 10 aylık. Sezaryen doğum yapmıştım çok kolay bir doğumdu sonrasında da hiç bir problem yaşamadım. İkinci sezaryendan korkuyorum daha doğrusu uzun süre yatıp bebeklerine yetememekten korkuyorum 😓
Mervee92 Lamelif korkma canim 2.sezeryan kolay oluyor 😊 ben 4.sezeryanimi yapicam allah nasip ederse ilk sezeryanim 2012 yilindaydi şimdi 4.yapicam allah bana da tüm annelere sağlıklı doğumlar nasip etsin 🙏
Gizem_miros Lamelif 10 aylik oglum 5 aylik ikinci ogluma hamileyim hic korkumuyorum ilk oglumdada korkmamistim bian once bekliyorum ama yoruluyorum tabi 😂
Pinarsurer Lamelif 11 yaşında 8 yaşında ve 8 aylık çocuklarım var 4. Hamileyim 3. Sezaryen oldu buda öyle olacak peşpeşe olunca bende korkuyorum 😳
Tuba-Sahra Lamelif korkma canım bende 14 ay arayla yaptım çok şükür ilki kadar kolaydı hatta daha kolaydı 😍rabbim sağlıkla kavuştursun evladına
Mervee92 Aasibel canim genel anesteziyle yapmıştım şimdikini spinal anestezi yapicam allah nasip ederse
Lamelif Tuba-Sahra ayy inşallah 😍 Doğumdan 15 gün sonra kız kardeşimin düğünü var ona gitmeyi çok istiyorum inşallah kolay toparlanırım
Tuba-Sahra Lamelif benim doğumdan 10 gün sonra bayramdi 😂bayram temizliğimide yaptım alışverişimide bayramın birinci günü geç uyansamda bı sıkıntı yaşamadım inşallah sende yaşamazsınız 😍😍rabbim yardımcın olsun