Yademine İlk gebeliğimde çatlak önleyici olarak mustela kullanmıştım. Çok memnun kalmıştım. Aradan beş yıl geçti ikinci gebeliğimde 14. Haftadayız araştırmaya başladım lierac ve mustela arasında kaldım kullananlar var mı bu ürünleri? Yada alternatif olarak neler kullanıyorsunuz görüşleriniz için şimdiden teşekkür ediyorum🙂
istkizannesi Yademine bende lierac kullanıyorum 34+3 üz bir şey yok henüz ama ikinci kutunun dibi geldi üçüncüyü de almak istemiyorum son haftalar için. Ne yapacağımı bilemedim
espalp Yademine lierac aldım diğer kremi hiç duymadım🤷♀️ Bir gün lierac bir gün hindistan cevizi yağı kullanıyorum. Daha yolun çok başındayım ama 3 aydan beri kullanıyorum düzenli olarak umarım işe yarar 🤷♀️
Zeynep98 Lierac kullandım 36. Haftaya kadar çatlak hiç oluşmadı bundan sonra oluşmaz diyip kremi bıraktım ve şuan ciddi anlamda çatlaklarım var ben kremi bıraktığım için oluştuğunu 🤔 ama mustela hakkında hiçbir bilgim yok
Yademine Zeynep98 Lieracın çatlak sonrası kremi var yorumları okuduğumda etkisini görmüşler deneyim isterseniz. Yorumun için teşekkür ederim canım 🙏
peperutka Zeynep98 Bence onunla ilgili degil 39.haftama geldim liearaci da zateb hafta da bir kullaniyordum gecen hafta hic kullanmamisim.Hic catlagim yok.Bence ciltle alakali birsey.Bol bol su tüketiyorum cildim kuru degil catlamamayi buna bagliyorum
Bebegimbenim Zeynep98 canım doktorum ne krem kullanırsan kullan çatlayacağın varsa çatlarsın demişti mustela kullanıyordum 37 haftada çatlamaya başladım
Rabia2019 istkizannesi canım al benc benim bi tanıdığım doğuma bir hafta kalaya kadar hiç çatlamadı som hafta çok fena çatladı her yeri
Yademine istkizannesi eğer hiç çatlak olmadıysa bende ilk gebeliğin son haftalarında bioil kale devam etmiştim artık para vermek istemiyordum. Onda da sıkıntı çıkmadı istersen araştırabilirsiniz . Yorumunuz için teşekkür ederim🙏
Cileklipasta istkizannesi benim 2. Tüp 37. Haftamda bitti doktora sordum yenisini almama gerek var mı diye asıl en çok çatlak şimdi olur başından beri de onu kullanıyorsan al kullan dedi. Aldım bende öyle diyince
DuyguDuman Bende banyodan sonra lierac kullanıyorum bazen unutuyorum daha 19 haftadayım umarım işe yarar
Tubamsl Ben şu an mustela kullanıyorum mustela anne bebek ürünleri üzerine olduğu için eczacı onu önermişti ama lieracta faydalıdır eminim.
Yademine Tubamsl evet ya ilk gebeliğindede memnundum ondan ama yıllar geçince değişim olabilir diye düşünüyor insan. Teşekkür ediyorum 😊
Yademine Arasakp üzüldüm yaa... çatlak sonrası krem kullanın en azından daha da kötü olmasın teşekkür ediyorum yorumun için🙏
MOMTHEMOM Yademine lierac ve uni mom catlak önleyici kremi aynı anda aldım. Bir gün birini bir gün birini sürüyorum unimom daha uygun fiyatlı ve icerik olarak öneriliyor. Netten bir bak istersen😊
pptya01 Lierac aldım ben ama başlarda bebek yağı kullandım sonea sabah lierac akşam hindistan cevizi yağı sürdüm şimdi bitti hindistan cevizi yağı kullanıyorum