Zeynep98 Arkadaşlar 38+3üm doğum yaklaştıkça bilinenlerin aksine ne gibi belirtileriniz oldu yaklaşık bi haftadır kasıklarımda dikiş yeri varmış gibi hareket ettikçe sızlıyo sizce doğuma ait bi belirti olabilir mi
Zuleyhakaan Zeynep98 aynıSı bende de oluyor yırtılıyormuş gıbı yanıyormuş gibi özellikle sağ kaaığımda şerit şeklinde. Bende 38 haftalığım ama bır haftadır oluyor ve geceleri özellikle