Suzuhasan Merhaba kızlar ben 10 haftalık hamıleyım ve cox fazla halsızlık var sabahlarıda kusmam oluyor amma o problem degıl o kadar çok korkuyorum bazen ölücekmişim gibi hıss edıyorum kalbımde çok fazla carpıyor sızdede boyle oluyormu??? Bana bıraz destek verın lutfen 😒😒😒
Zhrcls Suzuhasan canim 10 haftalik bulanti normal ama carpintiyi bilemiycem doktorunla konus bence en iyi o bilir
Bebegiiim Kuzum o haftalarimda bende öyleydim cok cektim mide bulantisindan halsizlikten kilo bile verdim yani ilk zamanlarimda ama hic merak etme hersey gecici . bende gecmiycek sanıyordum hic bitmiycek diyordum ama bitti cok sükür suan 20. haftamdayim ve en güzel aylar baslıyor artik seninde öyle olucak. Rabbim yardimcin olsun insaAllah biraz sabret gecicekkk😊😊
Suzuhasan Bebegiiim bıtsın artık bırazda korkak oldugum ıcın hersey zor gelıyor yemek yıyemıyorum tansıyon baslıyor bu seferde kendı evımı bıle zor temızlıyorum