Kkkozreee 14+4 de biziz isimde karar vermek çok zormuş ya isimsiz doğucak yavrum diyorum çok kararsız bir insanım ben 😀 çağan benimde çok hoşuma gidiyo hoş bir isim kulağada hoş geliyor arkdaşımın oğlunun ismi olmasa ben kesin çağan koyardım galiba 🙂