Acemiannes Dün doktora gittim ebe 1 cm açıklık var dedi tansiyonum 14.9 çıktı bide bebek hareketlerine bak dedi bugunde sabah kalktım normalde bebek itiyordu hareketliydi 16:00gibi tatlı çikolata yedim ama hareket yok karnımı durtuyorum cevap yok doktoramı gitsem diyorum ama 3 4 gundur gidiyorum zaten herkes yinemi sen geldin demesinden çekiniyorum.şimdi çok hafif hareket his ettim acaba beklesemmi yada gidiyimmi doktora
HalisEbruoban Acemiannes canım son gunlerde tansıyon yukseklıgı cok tehlıkelı kımseye bakma dusunme allah korusun bebegıne bısey olursa cok üzülürsün gıt doktora ıhmal erme sakın
Melikecoban Acemiannes doktoru arasan ne degiscek ki canim gel bakalım falan der bisey olmaz demez ki tansiyon yüksekliğin ve açılman varmış nasıl durabildin bukadar 🤦🏻♀️
cemre- Bende de 1 cm açılma var canım bebek 6. Haftadan sonra çok hareket etmez çoğu zaman uyuyorlar uykuları düzenli ve ağır . Tabini de bu haftalarda hareketlerini takip etmek çok önemli . Sadece parmaklarını oynatabiliyorlarmış .yerleri çok daralmış .ben de bazen endişeleniyorum . Hafif hareketleri oluyor . Senin de bebek uyuyor olabilir korkma ama doktora görün tansiyon yükselmesi düşmesi iyi değil . Benim ki bir gün çok uyuyor sanki hareketleri baya az bir gün de hareketleri biraz daha belirgin hep uyanık gibi 37+2 yim bu arada
Acemiannes Kuruyemiş yedim ufak ufak hissetim yarın sabah kendi doktoruma giderim şimdi gitsem ilgisiz doktor varmış aradım
cemre- Acemiannes muz yediğiğim de benim ki birkaç dakika sonra hareket etmeye başlıyor hatta suyunu yutup hıçkırmaya başlıyor . Sen de dene hareketlerinden emin olmak için
cemre- Acemiannes bende de 1 gün hareketli bir gün hareketsiz gibi . Bazı günler uykuları çok ağır galiba 😊
Acemiannes cemre- evet ya karnıma dokununca normalda geri dönüş yapıyor ama o gun hiç hareket yok çok korktum ama uyuyormuş prensesim🙈👼