Cicegim03 1. Sancı gebeliğimin 6. Ayında başladı acile gittik Ağrı kesici serum takıldı sadece Ama nasıl bi sancı o belimden yukarı göğsüm sıkışıyor, omurgalarım patlayacak gibi kemiklerim sızlıyor , nefes almakta zorlanıyorum en az 1 saat sürüyo en fazla 3 saat . Neyse ben bu sancıyı bi kaç kez gece, gündüz Doğuma kadar çektim Doğum 1 ay önce oldu . Ben zannediyorum gebeliğe özel bi ağrıydı ama değilmiş şimdi yine başladı Doktora gittim yine kas ağrısı büyük ihtimalle dedi hap yazdı ama geçirmiyor oda:( ben gibi bu ağrıyı çeken var mı ?