cansugulorendemir ben gebeligimi ilk öğrendiğimde ihsan beye randevu almıştım hiç memnun kalmadım ben bisey sormadan o bisey soylemiyodu agzindan cimbizla laf aliyorum gibiydi trioid değerlerim yüksek çıkmasına rağmen bana hiçbişey söylememişti ta ki doktorumu değiştirene kadar o yüzden ben kimseye tavsiye etmiyorum canım yinede karar senin