Byzysm Kızlar iki gündür adet olacakmışım gibi bir ağrım var doğum belirtisi mi acaba bu? 36+2 haftalık hamileyim. Böyle sürekli lavaboya gidiyorum kan gelecekmiş gibi hissediyorum. Hani oluyor ya adet olmadan önce bir his nasıl anlatılır bilmiyorum göbeğimin altında ağrı var sızı şeklinde. Ağrı sürekli var ne olabilir? Yalancı agrı mı acaba?
Kbrarsln Byzysm canım bende 34 haftadayım aynısı bana da oluyor yalancı sancı ama geçmezse doktora git
Yenianne7 Byzysm 2 haftadır ara ara oluyo bende 39. Haftamıza girdik sıklaşan bi sancı yok maaalesed 🤷♀️
Byzysm Kbrarsln yarın randevum var soracagım 🤗 sancı nasıl gelir dogum nasıl olur bilmediğimden sanırım