cns-ozkpln Hamileliğinde saçına keratin bakım yaptıran var mı yaptırmak istiyorum ama herhangi bir zararı olur mu acaba ?
lilamom cns-ozkpln yaptirma bence canim zaten kuaforde kabul etmez sanirim cunku keratin yuklenirken ki kimyasal koku normlde bile dayanilcak gbi degil hamileyken hic iyi olcagni sanmyrm
cns-ozkpln lilamom öncesinde hiç yaptırmadığım için bilmiyorum kokusunu canım eğer öyle çok kokuyosa yaptırmam
cns-ozkpln Nata97 anladım canım normalde hergün düzleştirdiğim için artık sıkıldım hemde doğum sonrasında da kolay olur diye düşündüm o yüzden bir sorayım dedim
Kubosss Valla yapılırkenki koku normal zamanda bile zararlı ama hamilelikte çok daha zararlıdır çok keskin bir koku çünkü bence yaptırma.