cananikra erkek doktorlar iyi oluyor ama rahat edemiyorum Allah muhtaç etmesin de tercihim varken bayan doktor istiyorum. Bir denemeyi düşünüyorum zaten bakalım doktor belirlersem daha iyi olacak benim için. Kalabalık olması çok problem değil reyapında kalabalık ama fiyat farkı düşündürüyor yoksa hastane güzel yani vazgeçmedim henüz ama içime sinerse değiştiririm tabii