Yagmur98 Kizlar cuma gunu 50 gr seker yüklemesi yaptirdim bugun sonucuna baktim internetten sonuc 166 cikmis yüksek degil mi sizcede
Vildanpasal61 Yagmur98 Canım geçen arkadaşla aynı gün yaptırmıştık benim 106 çıkmıştı doktor normal demişti arkadaşın 166 çıktı dahiliyeye yönlendirdi
Yusbur Benimde 175 çıktı diyete başladık canım şimdi diyet yapıyorum diyetle düzene girdi çok şükür süreklide ölçüm yapıp hastaneye gidip gösteriyorum 3 haftada bir falan
Yusbur Yagmur98 mesela normal ekmek yasak kepek ekmeği yiyorum pilav makarna yok tatlı yok çok tuzlu yok bol sebze var meyve var meyvede çok abartmamak şartı ile süt ürünleri var normal zayıflanan diyetler gibi ona benziyor yani