Busrakb Kızlar benim gebeligim daha cok yeni gecen hafta ogrendim bthcg 35 cıktı. Gecen haftalarda kahverengi pembe akintim olmustu gecti. Bu sabah kan gbi pembe bi akıntım oldu bas parmak kadar. Kan gibiydi. Kasıgımda da hafif bi agrı var ama siddetli degil adet agrisi gibi. Cok korktum acikcasi. Bu durum normal midir dusuk tehlikesi olabilir mi
Asifenerli Busrakb doktora git canım normal değil tabikide düşük önleyici iğne ilaç yazar bi an önce git ihmal etme
oykusss Busrakb direk doktora gitmenizi öneririm. Yerleşme kanaması için şuan çok çok erken hcg degerinize göre , benim ilk kan da 278.08 di . Bir hafta sonra kahverengi lekelenmem olmuştu o yerleşme kanamasiydi. siz ihmal etmeyin lütfen