Tomris Yumurtlamadan sonra akıntım kesildi kuru günler yaşadım. 2 gün önce Beyaz akıntım var aniden adet oldum sanıyorum koşuyorum birşey yok akıntım olmuş...yumurtlama dönemini geçeli çok oldu adete 5 günüm var ve dünden beri wc sonrası aniden uzayan şeffaf akıntı geliyor. Silince de açık sarı renk olduğunu gördüm. Sizce bu hamilelik belirtisi mi?
Menis21 Tomris bence bu akıntıyı kaçırmamalı ve ilişkide bulunmalısınız yumurtanız çatlıyor olabilir yumurtlama günü malesef hesaplamalardan çok farklı zamanlarda olabilir .
Anneolmak38 Tomris Canım seni üzmek istemem ama sarı akıntı adetinin yaklastıgının belirtisi. Gebelikte beyaz hafif koyu akıntı olur. Bendede öyle oluyor çünki adete yakın hep sarı akıntım oluyor o ay yine hamile olmadığımı anlıyorum artık
Gamzeemrmrt O dedıgın akıntı cok faydalı egerki koku yoksa tabı cınsellıktete faydalı yumurtlama donemi yaklasınca oluyor cnm. Bndede olmustu o
Tomris Gamzeemrmrt yok şükürkokusuz akıntı Fakat yumurtlama zamanım değil canım Evde lh testlerle yumurtlama zamanımı buldum doktora gittim o gün evde çatlamak üzere demişti ve başka yumurtada yoktu. Şimdi adete 5 gün var. Halsizlik yorgunluk göğüs de sızlama var birde
Gamzeemrmrt Tomris ılk gebelıgımde bnmde olmustu şeffaf cekınce gelen kokusus inşlh rabbım ısteyene versın canım ☺️
Tomris Menis21 valla sabahtan kaçırmayalım dedim bende belli olmaz bu işler dedim veee 🙈 işlem tamam 🙈 artık Allah affetsin 😂
Tomris Gamzeemrmrt ayyyyyy cidden miiii Hadi inşallahhhh şimdi kremsi hal aldı bembeyaz inşallah bebişimdir 😍😍 darısı bana olur
Aksoy722 Anneolmak38 ben 10 gün geciktim bende adete yakın sarı akıntı görürdüm ama bu ay beyaz akıntı var umitlenmek istemiyorum adetlerin düzenli ama geçen ay kimyasal gebelik geçirdim ondan mı duzensizlesti acaba
Tomris Anneolmak38 aaa hayır açık sarı renk dedim doğru ama o wc den hemen sonra olan uzayıp giden akıntının rengi Yoksa normal akıntım beyaz ve şu an kremsi oldu canım inşallahhhhhh bebeğim yerleşmiştir dua edin nolur
Tomris Aksoy722 kist yok dimi. Geçen ay benimde 10 gün gecikmişti kist oluşmuş doktor iğne ve ilaç vermişti tabi ben ilaç kullanmadım soğan suyu içmiştim. Ama seninki inşallahhh bebek haberi ile taçlanır 😍😍😍 nolur haber ver
Anneolmak38 Aksoy722 10 geciktiyseniz gidip kan verin bence 😂 nasıl dayanıyorsunuz anlamadım ben 3 gün geciksem hemen kan veriyorum 😁😁
Anneolmak38 Tomris İnşallah Rabbim kalbine göre verir canım bende adetimi bekliyorum süpheleniyorum bende adetime 1 hafta var ama adet sancısı gibi ağrı giriyor iğneleniyor kasığım midem yanıyor.
Aksoy722 Tomris bu sabah idrar testi yaptım negatif çıktı ama öylece lavaboda duruyordu test yarım saat önce bakayım dedim çöpe atim testin kırık olduğunu farkettim acaba etkilemiş olabilirmi sonucu sabah uyku sersemligiyle farketmemisim idrar damlattigimiz yer yerinden kalkmisti
Nata97 Hamilelikde beyaz churuk gibi akinti normal OLuyor. Sarimsi bile Oluyor ama sari olmasi enfeksion ve ya mantar belirtisi canim. Normal gunlerde de ola biliyor ama daha cok hamileikle bagli bishey
Tomris Nata97 yaaa artık hayırlısı ile inşallahhhhhhh olur. İnşallah dediğin olur Bu ay hiç takmadım nerdeyse Rabbim nasip eder inşallahh
Aksoy722 Anneolmak38 bende önce daha günüm geçmeden test yapıyordum artık üzüle üzüle sabretmeyi öğrendim 🤣 sabah yaptım negatif çıktı