bnkmmki Melike4242 benımdeee sızın normal mı acaba bana sunı sancı vercekler umarım gerek kalmaz kendı sancım gelır
Dniiz Melike4242 Allah bağışlasın ömürlü olsun bebeğiniz şükür kavuştunuz peki siz nasılsınız ben çok korkuyorum da :)
Melike4242 Dniiz canım çok değişik bir duygu. Zaten korkarak giriyorsun ama o korkuyla da hemen bitiveriyor
Melike4242 bnkmmki bugün daha iyiyim CNm. İlk gece ağrım baya oldu. Serumlar olmasa durulmaz. 2. Gün eve çıkarttı. Evde de oldu ağrım ama sanki bugün daha iyiyim.