Aysglslymn 29+6 yız bizde😇ahh bacak ağrıları benimde yaşadığım bir sorun bazen mide yanması filan da yaşıyorum ama bacak ağrısı daha zorluyo halsizleştiriyor beni akşamları biraz havaya kaldırıp uzanabilirsiniz bir nebze olsun işe yarıyor😌
Fatmabulat humanisa ayy canım inş ya hayırlısıyla alalım miniklerimizi kucagımıza isim düşündün mü canım 😍😍
HlyaGk 29 + 3 günlük olduk bizde ayaklar ve eller şişiyor eve gidince akşama kadar ayakta durmaktan malesef ama dayanmaya çalışıyoruz 😊
Yenianne humanisa bizde 30+3 üz aşırı derecede kalçamda ağrı var bi ayağımın üzerine basamıyorum fıtıktan şüpheleniyorum inşllh değildir Dr. A gidince sorucaö bakalım..
fnur Benim dogumum da 18 nisan 2.oglum olacak inşallah..bende yemeklerden sonra acayip okusuruk oluyor arada kusmama sebep oluyor ev isleri zorlasti benim.icin de saglikla gelsinler inşallah
zlemAtAcar humanisa bir gün var aramızda 😍 Bizimde 19 nisan 😇😇😇 ama erken gelecek sezeryan olacağı için...
gunaynur humanisa benim de işten gelince bel ve bacak ağrılarım oluyor. Bi de bebeğim tam göğsümün alt taraflarını tekmeliyor o da acıtıyor valla.
Omerinannesi humanisa Bizde bugun 28 haftalik olduk ama sizdede olmusmuydu bas tarafi asagida oldugunda sanki yirtip cikacak gibi hissediyorum birde arada adet olacakmis gibi agri oluyor yasamismiydiniz bunlari?
humanisa Omerinannesi bende aynilarini yaşadım cnm😐dedin gibi bi an sanki cikicak gibi oluyor bide kramp çok giriyor bacakalarima 😢😢cok kotu oluyorum ya
Omerinannesi humanisa Bende kramp yok cok sukur ama kasigima agri yapiyor iste etkek bebegim cokta hareketli oda etkiliyor heralde doktora gittim bugun 28+0 bugun 1200 gram dedi agrilar normal dedi ama ilk bebegim tecrubesiz olunca basindan gecenlere sorayim istedim tesekkur ederim😊