Acemiannemm bulantı olmaması güzel birşey aslında kendimi şanslı hissediyorum. Ama şöyle bir şey de var hamile olduğumu unutuyorum ben bazen , sandığımdan rahat geçiyor. Ben sürekli ağrılı birşey sanardim hamileliği , aşırı derecede rahat olmak birazda endişe yapıyo aslında , acaba birşey mi oldu diye hep bı endişe içindeyim