Abcdf ben geçen hafta normal doğum yaptım doğum yaptıktan sonra giydirdikleri gecelik iki saat sonra batmıştı çok fazla kanama oluyor.Bi tanede pijama takımı almıştım onuda çok dikkat ederek kullanmak zorunda kaldım.Rahat etmek istiyorsan bol bol yedek al en azda iki tane.