Esrayusufcanim 4 ay önce kürtaj olmuştum temizdi ama geçen ay kimyasal oldum sadece değerime baktılar normale dönmüş mu diye,muayene etmediler ,sanki bu ay batma vardı kist gibi âdetlerim düzenli ama,sadece düşükten sonra belim ve kâşigim adet biter bitmez başlıyor ağrımaya, adarken ağrımıyor çok ilginc