Uurbsra Kızlar gebelikte hiç cildinize sürdünüz mü? Aşırı derece yaralar ve kaşıntım var kol bacaklarımda doktorlar bişey yapamıyor😣
Merve612506 Uurbsra canım doktoruna sor bence normalde ben aktardan nane yağı alacaktım gebeyim dyince vermemişti sürmek zararlı dye
Sadecan Uurbsra 14. Haftada kolum yağda yandı. İyileşmesi için üç hafta boyunca günde 5 defa sürdüm. Hiçbir zararını görmedim
Rstasar Merve612506 benim son haftalarda kol agrim cok oldu nane yagi gecirdi sadece kullandim dr da bisey olmaz demisti ama sizde kullanabilirsiniz bence
anapanda12 Google da aratıp bakabilirsin ben zararı olmadığını okumuştum bende kullanıyorum geçmiş olsun bu arada
sevda-6658 Benkmde ayni sekildeydi 3 hafta cok kötü oldum mayasiz ekmek,cikolata,konserve hazir gidalari birakdim hep bide alergi hapi kulladin simdi azalmaya basladi zor zordu Allah yardimciniz olsun insAllah 😞
Merve612506 Uurbsra yani bizim evdede baş köşededir kantaron yağı gerçekten herşeye iyi geliyor her yaraya kaşıntıya yanığa hatta içilen birşeyde ama hamilelikte birşey yapar mı doktor hariç kimse birşey söyleyemez burda rabbim şifanı versin 💖
Elif0992 Uurbsra yaraların ve kaşıntın olduğu için sana kullan diyemem ama ben başından beri kantoran yağı kullanıyorum göbeğime göğsüme zeytinyağı ve kantoron yağı sürüyorum herhangi bi zararını görmedim 43 kilo ile hamile kaldım şu an 35+3 haftalık olduk 58 kiloyum çatlağım falan olmadı şimdiye kadar canım.
eylulvari Uurbsra haftada iki üç kere kullanıyorum, kantarondan mıdır bilmiyorum ama henüz hiç çatlağım olmadı ki vücudun buna çok yatkın zaten kantaron da zeytin yağı ve kantaron çiçeğinden oluyor. bildik bir yerden alırsanız sorun yaşamazsınız
Srfn11 Uurbsra Ben hep suruyorum hicbir zararini gormedim ama vucudunuzda herhangi alerjik durumlar varsa oyle kafaniza gore bsy kullanmayin doktorunuza danisin derim.
Srfn11 Uurbsra Ay pes yaniii. Sen kendi vucudunu bilirsin alerjik reaksiyonlarin varsa durme ama yoksa sur kantronun iyi gelmedigi bsy yok ben hamile deilken midemde yara vardi iciordum bile babam ozel getirtiodu icilebilenlerden ilacsiz gecti yani yara
Sltn06 Uurbsra kantaron ben surdum karnima faln catlaklar icin bisy olmadi sanmiyorm bi zarari oldgunu bende aktardan aldm hatta iyi gelir dedi catlaklar icin deyince
Uurbsra Srfn11 alerjiym sanırm canım sürdüm valla ilaç verdi avil ama oda çok ağır geliyo içmiyormm bakalm bugün nisan yağmuru topladm biraz okuyup onu sürücem şifalı diyolar nisan yağmuruna
espalp Uurbsra kantaron yağı dediğimiz şey zeytinyağ ve ot zaten hiçbir zaman cilde bi zararı olmaz. Sadece içmek belki farklı etki yaratır hamileyken bilemiyorum 🤷♀️