Merhaba ben 22 haftalık hamileyim. Son 2 gündür karnımda hiç hareket hissetmiyorum. Daha önceleri sabaha karşı, gün içerisinde belli vakitlerde tekme attığını hissediyordum ama 2 gündür tık yok. Internetten araştırırdığımda karşıma bebeğin oksijensiz kalması buna sebep olabilir yazıyor. Endişe etmemek elde değil malumunuz. Benzer bir şey yaşayan var mı acaba ?