Gizemmpolatt Kızlar bu sabah uyandıgımda pembesi adet kanaması gbi çoklugunda kan geldi hemen devlet hastanesi aciline gitti bu arada 11 haftalık hamileyim gittiğimde kanamamın cok oldugunu söyledim ve hiç acele etmeksizin alttan muayene ediceğini söyledi ve ettiğinde de kese etrafında birden fazla kanama oldugunu söyledi ve progestan ve prolutan depot diye bi iğne verdi ve mutlaka ikisinide birini vajınal diğer ilacı işe mutlaka bulup vurulmamı söyledi ama iğne olan prolutanın suanda üretimi yokmuş aramadıgım nöbetci eczzane sormadım devlet özel hastane kalmadı ama hıc bi yerde bulamadım en sonunda hala kanamam durmayınca özel hastaneye gittim ve doktor bna kanaman varken progestanı alttan kullanmamın bna daha cok zararlı oldugunu ve direk olarak alttan muayene etmelerinin sakıncalı ve bebeğin kesesini patlatabılcegını söyledi ben cok korktum suanda önemli bi kanamam olmadıgını ve düşük tehtidimin oldugunu söyledi ve dinlenmen gerektiğini belirtti sizce devlet hastaneleri neden insanları bu kadar korkutuyo ve düşük tehtidimin gecmesi için napmam gerekiyo bu arada bebeğime ultrasonda bakılar gayet saglıklıymıs
Yasemincifci Gizemmpolatt cnm doktorunun dediği gibi dinlenceksin ayağa kalkma bi tuvalete gitmek için kalkarsın bazen böyle sorunsuz insanlar oluyo ya onun için bi doktotun dediğiyle kalmanak gerek geçmiş olsun❤️
Gizemmpolatt Ya kızlar insana o kadar olumsuz konusuyolar ki zaten mecburiyetten gittim devlete normalde özele gidiyorum ama bakmadılar kanamam cok oldugu için devlete yonlendirdiler