Sbht_grkm Merhaba arkadaşlar. Bu konu hakkında araştıran bilgisi olan var mı. Yenidoğan sünnetini doktorlar doğduktan 1 hafta içinde öneriyorlar. Bebeğin uyku şurasında Krem ile uyuşturup yapılıyormuş ve hiç acı hissetmiyormuş. Zaten cildi taze olduğu için 2 gün içinde iyileşme gösteriyormuş. Sizler ne düşünüyorsunuz?
Atlarlayasayan Sbht_grkm bende doktorumla konuşup ilk haftalarda yaptırmayı düşünüyorum inşallah daha hızlı iyileştirklerini duydum
Deletedmom667 Sbht_grkm cnm bendeyenıdoğan sunneti dusunuyorum. Dogduktan 1 hafta sonra yapılması onerılıyor
Yasemincifci Sbht_grkm ben yaptıracağım canım 1 hata içinde tabi ilk bi cerrahın görmesi gerek o ne zamn derse o zamn yaptracağım küçükken yapılmasının taraftarıyım ağrısıyok sızısı yok cocuk hep uyuyo zaten bide cabuk iyileşiyormus
Merve123a Sbht_grkm bana dr kırkı çikinca önermişdi birde bsşlardasarilik oldugu için emmezse sikinti olur deemişdi sarılıği çıkabilir dıye
Sbht_grkm Deletedmom667 üroloji doktorları yapabiliyormuş sanırım. Hızla iyileşecek olmaları ve acı hissetmemeleri açısından gerçekten çok iyi
Zhrcls Banada cok diyen oldu canim hemen yaptir bebek donmuyo hareket etmiyo hemen iyilesiyor diye bakalim daha tam ksrar vermedik ama herkes tavsiye ediyor
Deletedmom667 Sbht_grkm aynen cnm urolojı doktoru yapıyor. 1 hafta sonra onerıyorlar aklında bulunsun. Ilk hafta sarılık olma ıhtımalıne karsı
Efsuni Benim kuzenim çocuk doktoru o oğlunun sünnetini doğumun ertesi günü yaptırmış ve bebegin böbrek idrar yollarında sorun yoksa sağlık durumuda iyiyse hemen yaptırmakta bir zarar yok diyordu bende allah nasip ederse hemen yaptiracagim göbek bağı ile birlikte iyilessin hem göbek bağı düşmeden duş aldıramayacağım ikisi daha çabuk iyileşir bu sebeple en kısa sürede yaptırmak bana mantıklı geliyor
Fatmaarslanx Kızlar bnde yaptırayım diyorum ama korkuyorum ya bisey olursa diye diger oglumu 4 aylıkken yaptırdıydım bir
meryemm_demir İlk oğlumu 16 aylık sünnet ettirdik yürüyen çocuk çok zor oluyor şimdi 26 haftalık hamileyim danıştık ve 2 aylıkken sünnet ettirebilirsiniz dediler biz öyle yapmayı düşünüyoruz nasip kısmet tabiki..
1ogrencianne Sbht_grkm ben de o zamanlar yaptırmayı düşünüyorum zaman geçtikçe çocuk için daha zor oluyor
Fatmaarslanx Özelde yaptırdık biz o zön 400 e doktor hemen parol agrı kesici içir dedi bnde hemen sünnrt bitince içirdim anestesi sonrası agrıyı birden hissetmesin dedi doktor bizde verdikdee illaki aglıyor ama 3 gün geçsin iyi oluyor bide bn hep açık tuttum pipisini hava alması için kızarmadı yapışyapış olmadı sünnet külodu giydirmeyin kesinlikle o pişik yapıor pipisinine ☺️