Rabiacansi İnsanın başına gelmeden bilmiyormuş Perşembe günü doğuma gireceğim ama büyük bir ihtimalle bebeğime odamda göremeyeceğim doktoruma sorduğumda bana dediği yüzde doksandokuz büyük bir ihtimalle bebek oda da olmayacak peki sütüm dediğimde sütünü sağıp verebilirsin dedi ama emzirmek için bile odaya gelmeyebilir 😥 müşahede altında tutulması gerekecek gözetim altında tutulması gerekecek kalp kapakçığında bir delik varallahım da beni belki imtihandan geçirecek ama bu delik beni korkutuyor ama ne gelirse Allah'tan inşallah sağ salim çocuğumu kucağıma alırm 37 artı 6 haftalık doğuracağım sizden tek isteğim ne olur bana çok dua edin kimin duasını kabul olacağı belli olmaz siz anne adayları beni anlayanlar benim durumumda olanlar ne olur bana dua edin
zaman0686 Rabiacansi allahım sağlık sıhhat versin darda koymasın bebişini sağlıkla kucağına almayı nasip etsin bir an önce mutlu haberlerle çıkarsın inşallah Hastaneden gerçekten zor bir durum işte insanoğlu neyle karşılaşcağımızı bilmiyoruz hayat
Ssraa Rabbim darda bırakmaz evvela. Korktuğunuza uğratmasın inşallah. Tez zamanda şifasını şafi ismiyle ihsan eylesin, onu size bağışlasın🙏🏻
Rabiacansi Ssraa amin cümlemizin inşallah 🙏 bnm durumumda olan insanları o duruma düşmeden inanın kimse anlayamıyor allahım kimseye yaşatmasın 🙏
Tubademir85 Rabbim şafi ismi ıle şifa versin minik kuzuya🙏size bagıslasın sag salim sorunsux sarıp sarmalayın inş.Allah çok büyük mucizeleri sonsuz bır bakmışsın koynunda uyuyor 🙏